24 Eylül 2009 Perşembe

Sbs 2010

2009-2010 öğretim yılı bugün ders zillerinin çalmasıyla başladı. Bu yıl ilköğretim 5. sınıfı bitirip 6. sınıfa geçen öğrenciler ilk kez sbs adı verilen bir sınavla karşılaşacak. 7. ve 8. sınıfa geçen öğrenciler zaten sbs sınavını geçtiğimiz senelerde tanıdı.

Her geçen sene zorlaşan seviye belirleme sınavı, 2010 yılında da aynı formatta devam edecek. 2010 sbs, 2008 ve 2009 seviye belirleme sınavı müfredatına uygun bir şekilde yapılacak.

sbs ye ilk kez girecek öğrenci arkadaşlara, geçen senelerde çıkmış sbs sorularını incelemelerini öneriyoruz. Bu soruları inceledikten sonra sbs soru tarzları hakkında detaylı bilgiye sahip olacaksınız.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

SINAV ÇOK ZOR OLDUĞU ZAMN BÜTÜN SBS ADYLARI DÜŞÜK PUAN YAPIYOR ÇALILYORUZ HEMDE ÇOK AMA SINAV ÖNCESİ ÇOK HEYECAN YAPTIĞIMIZ İÇİN BAZEN BAŞARILI OLAMIYORUZ LÜTFEN ZOR OLMASINNN!! (BÜTÜN SBS ADAYLARI)

Adsız dedi ki...

BEN OKUL ORTALAMAM 97,36 OLMASINA RAĞMEN BAŞARILI OLAMADIM SBS NİN SORULARI BİLGİYE DAYALI DEĞİL YORUMA DAYALI

Adsız dedi ki...

biz yeni 6.cı sınıfa geçtiğimiz için fazla bilgi alamıyoruz 7.ci sınıf girmiş olabilir ama onların hiç biri sbsden ne çıkmış bilmiyor bizde bilmiyorum bari söyleyin kaç soru var hangi soru dersleri var

Adsız dedi ki...

sorular çok zordu özellikle matematik