5 Haziran 2010 Cumartesi

2010 8. sınıf sbs soruları

ilköğretim 8. sınıf öğrencileri bugün sbs ye girdi. Sınavdan çıkan öğrencilerin bir çoğu soruların orta güçlükte olduğunu belirtti. Ben de bir eğitimci olarak soruları inceleme fırsatı buldum. Benim 8. sınıf sbs soruları hakkındaki yorumum da soruların zor olmadığı yönünde. Milli Eğitim Bakanlığı bu yıl 8. sınıf öğrencilerinin sbs sorularını orta güçlükte yapmış. Tahminimce 500 puan çeken öğrenciler geçen seneye oranla daha fazla olacak.

Bu arada soruları merak eden öğrenciler için soruları vereyim. İşte 8. sınıf sbs soruları 2010, soruları bilgisayarınıza zip halinde indirmek için
sbs soruları linkine tıklayınız.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence sbs 6. sınıfta kolay 7. sınıfta zor 8. sınıfta ortalayıcıydı...Sizce puanlar düşer mi yükselir mi yoksa sabit mi kalır?