28 Haziran 2010 Pazartesi

SBS Kaldırılıyor

Sbs nin kaldırılmasına yönelik çalışmalar uzun süredir devam ediyordu. Milyonlarca ilköğretim öğrencisi, acaba sbs kalkacak mı, sbs kalkmayacak mı diye sorular sorarken beklenen açıklamayı Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu basın mensuplarına duyurdu.

Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, 2010-2011 öğretim yılında sadece 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin sbs ye gireceğini, 2011-2012 öğretim yılında ise, sbs' nin sadece 8. sınıf öğrencilerine yönelik olacağını belirtti. 2010-2011 öğretim yılında 6. sınıfa başlayacak olan öğrenciler sbs ye girmeyecekler. 7 ve 8. sınıf öğrencileri ise, sadece kendi sınıflarındaki müfredattan sorumlu tutulacak.

SBS' nin kaldırılmasını isteyen tüm öğrencilere bu haberi önemle duyurduk. Umarım sbs' nin kaldırılması öğrencilerimiz için hayırlı olur.

2 yorum:

abdulkadir uyanık dedi ki...

bence iyi oldu çünkü çocuklar
kendini sitrese veriyor
her kes bir yandan sbs
sbs diye çocularını yoruyor

Adsız dedi ki...

bizim için bişey değişmedi bizim yine stresli olacak 2 yılımız daha bzmde kalksaydı ne olurdu sanki sn. nimet çubukçu neden bizide düşünmedi 8den çıkan öğrencilerin 3 yılını yediniz mutlu musunuz ? hiç bir aktiviteye katılamadık sizin yüzünüze