13 Temmuz 2010 Salı

MEB Sbs Puanlarını Yeniden Değerlendirdi

Sbs sonuçları açıklandıktan sonra, bazı veliler ve öğretmenler çocukların puanlarının yanlış hesaplandığını iddia etti. Milli Eğitim Bakanlığı yaptığı bi inceleme sonucunda 33 bin 400 okuldan sadece 67 sinin OYP puanlarının yanlış hesaplandığını belirtti. Ülke çapında 67 okulun öğrencilerinin sbs puanları değişti. Ancak puanlardaki bu değişim göze çarpacak, Anadolu lisesi kazanacakken fen lisesi kazandıracak bir puan değişikliği değil. Küçük bir puan değişikliği.

Değişen sbs sonucunuzu öğrenmek için buraya tıklayınız.

1 yorum:

tuğba dedi ki...

2010 ortaöğretim sınavına girdim. Fakat benim sınav sonuç belgemde bir sorun var o sorun da şu:Ben sınavda sosyal bilgiler testini cevapladığım halde sınav sonuç belgemde hiç yapmamış gibi gözüküyor bu konuda bize yardımcı olabilr misiniz?