10 Temmuz 2009 Cuma

2009 sbs birincileri

8. sınıf sbs sonuçlarının açıklanmasının ardından, sbs' de full çekenler de belli oldu. 2009 sbs birinciliğini İstanbul, Ankara ve Malatya şehirleri paylaştı.

Malatya Rahime Batu İlköğretim Okulundan, Melih Altay 500 puan alarak,
İstanbul Üsküdar Özel Bilfen Çamluca ilköğretim okulu öğrencisi tarafından, Cansu Güngör 500 puan alarak,
Ankara Yenimahalle Pınar ilköğretim okulundan Yahya Ertuğrul Geçkil 500 puan alarak full çektiler.

2. ise 499.253 Isparta Altınbaşak Bedri Ayhan İlköğretim okulundan Burak Şahinoğlu oldu.
3. lük Adanaya gitti. Özel Çukurova Bilfen İlköğretim okulundan Hatice Nur Erken de Türkiye 3. sü oldu.

3 yorum:

feyzanur büyükelbaşı /KAYSERİ dedi ki...

birinci olanlari tebrik ederim daima bole olursunus insallah

Adsız dedi ki...

valla ben 6. sıınıfım benden iki yas büyük olupta sbsde 1. lik yapanlar daima bole olurlar umarım...

Adsız dedi ki...

''Full çekmek'' nedir?
Hangi dil sadece onu merak ettim.

Bütün 1. arkadaşları gerçekten tebrik ederim,zira artık 500 puan yapmak çok daha zor.