27 Temmuz 2009 Pazartesi

sbs sonuçları: okul puanları yükseldi mi

Bildiğiniz gibi 26 Temmuz 2009 tarihinde sbs sonuçları (tercih sonuçları) açıklandı. 8. sınıftan liseye geçen öğrencilerin kimi sbs sonuçlarının istediği gibi geldiğini, kimi de okul puanlarının çok yükseldiğini belirtir yönde yorumlar yaptı.

Site yönetimi olarak siz değerli öğrencilerimizin sbs tercih sonuçlarının istediğiniz yönde gelip gelmediğini araştırmak için bu yazıyı yazdık.

2009 sbs okul puanları yükseldi mi?

Yorumlarınızı bekliyoruz.

8 yorum:

ogun dedi ki...

Yükseldi
benim puanım 396 genel yüzdelik dilimim 14.67 başarı sıram 143.540
ve puanımın fazlasıyla tuttuğu yüzdelik dilimim yakın olduğu 3 okuluda tutttramadım ve meslek liseside yazmamıştım şimdi

tercihlere eklemede yapamıyoruz çok üzülüyorum ağlıyorum olmaz böyle şey ya keşke 2. yerleştirmede tercih yapabilsek düz liseye gitmek istemiyorum

kübra dedi ki...

ewwt yükseldi benim girmek istediğim lisenin geçen senenin taban puanı 390 larda idi fakat bu sene 414 olmuşş ama ben girdim ve çok mutluyum (Puanım 426)

eğitimci 58 dedi ki...

sbs sonuçlarına okul puanlarının etkisi tam bir felaket...
oks yi eleştirirken daha beter bir sınav sonucu elde ettik...
haksız puanlar, çok farklı okul puanları ve mutsuz çocuklar...
olmadı bence, sbs tutmadı...
saygılarımla öğretmen s.a.

cansu dedi ki...

sbs ne salkça bi şey böyle çoçuklar sınav sitresinden korkarken sizler onları 2 veya 3 sınav sitresiyle karşı karşıya bırakıyosunuz ayrıca biz sbs nin ilk kurbanları olarak bu sbs ye çok karşıyız benim puanım 414 istediğim okula yerleşemedim oysa ki geçen seneki sisteme göre yerleşiyodum

Adsız dedi ki...

NEDEN BU SENE BU KADAR BİZİ ÜZDÜNÜZ HALA ANLAMIŞ DEĞİLİM BİZLERİ ÜZMEK ZORUNDAMISINIZ

cansu dedi ki...

ya bence lise puanları çok yüksek bnim puanım 380 ama sağlığa zor yetiyor lütfen lise puanları indirilsin.

Adsız dedi ki...

bu sbs yarı kişinin piskolojisini bozdu sizden rica ediyorum kaldırın bu sbs belasını bizde okula rahat rahat gidelim endişe etmeyerek bizde insanız ve sonuçta hepimiz türküz ya<

nihal dedi ki...

ben sbs puana 208 ama ğecen seneki puan 188 puandadi ama matematik ve fen cok ama cok kazıkdı ve bu yüzden puanım az geldi ama ben cok calıştım hem de cok ama olmadıyapamadım ailem de puanım az diye liseye ğöndermiyorlar