21 Temmuz 2009 Salı

Sbs sonuçları 31 temmuzda mı açıklanacak?

İlköğretim 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin büyük bir merakla açıklanmasını beklediği sbs sonuçları çok yakın bir zaman içerisinde açıklanacak.

6 ve 7' ler, hatırlayacağınız gibi, 8. sınıf sbs sonuçlarının 13 temmuz tarihinde açıklanması gerekirken, 10 temmuzda açıklanması 1 milyona yakın 8. sınıf öğrencisini şaşırtmıştı.

Tahminimize göre Milli Eğitim bakanlığı siz 6 ve 7. sınıf öğrencilerine de sürpriz yapacak ve sonuçları 31 temmuz tarihinden önce açıklayacak.

Tahminimize göre sonuçlar, 27 temmuz tarihinde ilan edilecek.
Peki bu konuda siz değerli öğrencilerimizin tahminleri ne yönde?

48 yorum:

Adsız dedi ki...

inşallah güzel bi sonuç alırım 27 temmuzda da açıklansa 31 temmuzdada açıklansa yine aynı sonuç olcak sadece erken sonuçlarımızı öğreneceğiz değişen hiç birşey olmaycak!!!

Adsız dedi ki...

SBS PUANIMI İYİ BEKLİYORUM .....

Adsız dedi ki...

bence nekadar çabuk açıklanırsa bızım için okadar ıı çunku ben tatılımısı daha güsel değerlendiririz

Adsız dedi ki...

bence hem 8. sınıf tercih sonuçları hemde 6 ve 7. sınıf sbs sonuçlar kesişmesin diye daha önce açıklarlar.

Adsız dedi ki...

neden tercihler geç açıklanıyor herkese belli bir süre tanınmıştı.ama meb sözünü hiçbir zaman tutmadı. ben 8.sınıf öğr. olarak meb e güvenmiyordum. hüseyin celik yüzünden sınav sistemi değişti ve simdi sanırım yeniden değişiyormuş. arada kaynayan benim gibi 8. sınıf öğrencilerine çok yazık oluyor. ama simdi de nimet çubukçu basa geçti onun da yönetimini görmeden karar veremeyiz. inşallah bizden sonraki öğrenciler daha şanslı olmaları dileğiyle.... sbs ye girecek tüm arkadaşlara sınavda başarılar....

Adsız dedi ki...

umarım güzel bir puan alırım ama öncde sonrada aynısı olacak bir puan aşagı bir puan yukarı almayacagım yani

Adsız dedi ki...

bence 27 temmuzdan once açıklayacaklar

Adsız dedi ki...

arkadaşlar allah herkesin sbs sini istedigi getirir inşallah bundan yani bizden sonraki 6. sınıflara tavsiye ediyorum sbs nizi hiç fazla merak etmeyin merak edince her gününüz gün saymakla geçer =)

Adsız dedi ki...

benimde duyduğum kadarıyla 7. sınıf sbs sonuçları 8. sınıflarla acıklanmıs ama 6. sınıfları bekliolarmıss beraber acıklıcaklarmıs malesef...

Adsız dedi ki...

ya açıkcası bu sene ki sınavda çok heyecanlandım maalesef de bu yüzden sınavda çok kötü oldum ama en iyisi sağlık olsun dilerimki türk gencine ibretle bakılsın türk genci her zaman her hareketiyle bütün devletlere örnek olsun buna bende dahilim tabii ki neyse arkadaşlar sbs ye çalışmak yeter "stres"yok..!!başarılar...=)

Adsız dedi ki...

ya sorular çok zordu hele türkçe
geçen sene 453 aldım bu sene bakalım kaç alacağım

Adsız dedi ki...

bncede daha önce açıklanack,bi de sizlerinde dediği gibi öncede açıklansa sonrada açıklansa aynı sonuç. bide ya bn 8.sınıf kusenime pcden hesapladım sonuçlar açıklandı bnm hesayplarımdan 5 puan fzla geldi şimdi kndiminkini hesaplıyorumda 480 fln gelioo inş. beklediğim sonuç gelir dogrusu hayırlısı ALLAH İNŞ.HEPİMİZE İİ SONUÇLAR GÖSTERİR.

RuqE.....N dedi ki...

ben ne 6 sınıf ne de 7 sınıf öğrencisiyim ama bütün kardeslerime simdiden allah kolaylık wersin diorum bnce erken acıklanması cok ii hem strese sokmazlar kendilerini hem de eğer notları kötüyse kalan sürede o notlarını gelecek seneye aktarmamak için gayret gösterirler....bnce en iisi bu erken acıklayın....İNŞALLAH HEPİNİZİN PUANI İSTEDĞİNİZ GİBİ OLUR!!...

Adsız dedi ki...

ya arkdaş bize acele ettirdiniz hemen yaptık tercihleri sonra uzattınız şimdide yerleştirme sonuçları uzadı olmuyor valla.
bizim ne gnahımız var

sevgi ve elif dedi ki...

selam ben sbs sonucumu büyük bir merakla bekliyorum ya keşke şimdi açıklansaaaa

Adsız dedi ki...

bence sbs sonuçları 31 temmuzda açıklanacak çünkü 8. sınıfların tercihleri olduğundan erken açıklandı

Adsız dedi ki...

ya anolur açıklayın artık ya 27 temmuzdan daha önce olsun ya nolurr merak içerisindeyim meb duy sesimiiiii

Adsız dedi ki...

benim için farketmezdi erken veya geç ama erken açıklanırsa herkes rahat eder

Adsız dedi ki...

sbsem çok iyi geçti
inşallah 450den fazla almısımdır.
bir sene sonra girecek bütün arkadaşlarımıza başarılar diliyorum

EnEs dedi ki...

sbs kokumuzu kazdı

Adsız dedi ki...

yani iyi bir puan alırım çok heycalıım

Adsız dedi ki...

bu sene sorular çok zordu ya inşallah sonuçları 27 temmuzda açıklarlar

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar benim 16 yanlışım var sizce kaç puan alabilirim.

Adsız dedi ki...

sbs de çok ağlamıştım inşallah iyi bir puan almışımdır. :-)

Adsız dedi ki...

inşallah herkes gibi ii bir sonuç alırsam memnun olurum ama ben fazla ii beklemiom çünkü bu yılki sorular geçen seneninkine göre zordu :):):):

Adsız dedi ki...

bence de erken açıklansın çünkü sbs sınavını o kadar bekledik bide bunu mu bekleyeceğiz?

Esra Selek dedi ki...

iisallah güzel sonuç alırım ve sbs erken açıklanır.amin.:)))

Adsız dedi ki...

elif
bence şu sbs yi kim bulduysa çok ii oldu en azından üç kere sters yaşıyoruzz ama şu meb denen şey şu sonucları bir an önce açıklasa çokkkkk ii olur

Adsız dedi ki...

bence ne kadar erken açıklanırsa biz 6ve 7. sınıflar için okadar iyi olur .

Adsız dedi ki...

wala bakalım ne olacak işte 27 temmuz açıklanacakmı bakacaz inşalla Allah izin verirse isteyen istediği puanları alır

Adsız dedi ki...

sanmıyorum ama inşallah 27 temmuzda açıklanır.
Bizde çabuk öğreniriz sonucumuzu ve rahat bir tatil yaparız...

Fatih Aydın dedi ki...

ben yüksek bekliyorum ama o anki stres yuzunden kaydırma hatası olabilir

Adsız dedi ki...

saat 10:07 hala açıklanmadı bu neya nezaman açıklanacak?

Adsız dedi ki...

27 temmuz dediler açıklanmadı

Adsız dedi ki...

ınsallah bır an once acıklanır ama cok heyecanlıımm :S

Adsız dedi ki...

işallah güzel bir sonuç alırım.31 temmuzda olması daha iyi olur çünkü çoğunlukla 31 temmuz biliniyor.

halime dedi ki...

tamam ama neye girecez biraz yönledirin bizi hem bidegişilik mi olacak

Adsız dedi ki...

allah bu sbs yi çıkıartanın...

Adsız dedi ki...

SINAVDA VE EĞİTİMDE YAPILACAK DEĞİŞİKLİKLERİ DAHA ÖNCEDEN YAPSALARDA BIZLERDE ONA GORE HAREKET ETSEK OLMAZMI?..HER ZAMAN AYNI ŞEYLERI YAPIYORLAR.BAŞINDA YAPMALARI GEREKEN DEĞİŞİKLİĞİ ORTASINDA YAPIYORLAR KAFAMIZ KARIŞIYOR..

Adsız dedi ki...

yhaa hani açıklanmadı 27 temmuz günü bugn 28 temmuz strese giriyorum yha :( ama kuzenim bugün açıklancakmıs dedi çok kararsızım walla :S ama heyecanlıda değilim sadece puanımı çok merak ediyorumm hemen açıklasalar iyiy olur =)

Adsız dedi ki...

bence sonuçlar 31 temmuzda açıklanacak

Adsız dedi ki...

bence tam gününde açıklancak sbs sonuçları fakat bir arkadaşımızın dediği gibi ben yediye geçtim benden sonraki altılar derslerinize iyi çalışın ve hak ettiğiniz puan için çabalayın sadece gün saymayın ben gün sayıyordum ve artık çok fena strese girdim herkese selamlar...

E S K İ M E Z dedi ki...

yaa şu sbsler hemen açıklansın da güzel bi puan alalım,çok ama çok merak ediyorum...Allah herkese iyi bi sonuç almayı nasip eylesin.A M İ N...

Adsız dedi ki...

sbs sonuçları açıklansada şu stresten kurtulsak!!!

Adsız dedi ki...

ya çokk heycenlıyımm sbs sonuçları yarın açıklancak iyi bi sonuç alırım inşallah

Adsız dedi ki...

puanım ii gelsinde ne zaman sonuçlar açıklanırsa açıklansın

:)

HEPİNİZE İYİ SONUÇLAR DİLERİM...

irem dedi ki...

ben çok heyecanlıyım bugün 30u ve saat 13:45 daha açıklanmadı yarın bekleyemiyeceğim iyişallah hemen açıklaqnır çok heyecanlıyım dilerim herkes istediği puanı alır...

Adsız dedi ki...

açıklansın şu sbs de bir rahat tatil yapalım açıklanacağı gün yaklaştıkça nefes alamaz oldum artık açıklansında bir rahat nefes alsak ayrıca yüksek olmasını canı gönülden istiyorum herkesin sbs si yüksek olur işallah arkadaşlar hepimiz birbirimize dua edelim çok yüksek puanlar alın işallah