31 Temmuz 2009 Cuma

Sbs sonuçları yorumları

Dün akşam saatlerinde 6. sınıf sbs sonuçları açıklanmıştı. Sonuçlar açıklanır açıklanmaz ilk işim kız kardeşimin sbs sonuçlarına bakmak oldu. Sonuç açıklanmadan önce kendisiyle iddiaya girmiştik. Ben dedim ki " Gizem sen 380 puan alacaksın" o dediki: " Hayır abi en az 400 en fazla 405 alırım"

Neyse böyle iddiaya girdik, kız kardeşimin sbs sonuçlarına baktım ki 403 almış. Gerçekten ne alacağını iyi hesaplamış. Ne beklediğinden fazla ne beklediğinden az.

Peki siz sbs sonuçlarınız hakkında ne düşünüyorsunuz.
Beklediğiniz puanı aldınız mı? Yoksa puanınız beklediğinizden çok az mı geldi?

Yorum yapmak için tıklayınız

29 yorum:

Adsız dedi ki...

bence bu tamamen haksızlık biz 7.sınıflr 6. sınıflardan önce girdik sınava fakat 6. sınıfların sınav sonuçları önce açıklandı bence bu haksızlık yha of

Adsız dedi ki...

varya herkes sbs sonuçları açıklandı dio ama hiç bişi açıklanmamış kaç gündür ugrasıorum bulamıorum nasıl sonuçlar çıkmış hayret ettim. bide bi site adresi vermişsiniz orasıda açılmıo nasıl iş anlamadım

yeliz dedi ki...

480 aldım yani haberlere çıkmama lazım o kadar yani çalışmadığıma değdi doğrusu

Adsız dedi ki...

SBS YAKTIN BENİ BEE SENİN YÜZÜNDEN BİSSÜRÜ DAYAK YEDİM

yeliz dedi ki...

kardeşim adsız bissürü dayak yedim deme şuna çalışaydın abicim herşeyin başı çalışmak yani çalış seninde olur

Adsız dedi ki...

tamam anladıkta çok zor sorulardı nedir bize bu çile istediğiniz oldu

Adsız dedi ki...

sbsnin acıklandıgı günün ertesi günü baktım ama hiçbakmak iste miyordum çokkorkuyordum ama batım ve kötüydü 300yapmıştım ama seneye daha daha iyi olaçak

Adsız dedi ki...

BEN HALA SBS SONUÇLARINA BAKAMADIM NEREDEN BAKILACAĞINI BİLMİYORUM ÇÜNKÜ LÜTFEN NEREDEN GİRECEĞİMİ SÖYLEYİP
BURAYA YORUM YAZARMISIN

Adsız dedi ki...

ben daha bu sene ya geçecem ablamın sınav sonucuna baktık ablama dedim yüksek alırsın ablam dei almam ertesi gün sınav sonucuna baktık ne görim ablam 410 almış ablam ben annem babam çok sevindik ve ablamı süpriz olarak istanbula götürmeye karar verdik

kağan dedi ki...

ben kağan mersinde oturuyorum ben sbs de 375 puan beklıyordum ama 398 puan aldım güzelmi

papatya dedi ki...

off ya sonuçlar çok duşuk 435 puanla turkiyede 5493. oldum demekki herkesin duşuk ve o puanla bursluluk aldım daha ne diyım geçen sene 460 yaptım 12.000cıydım burs falan kazanamadıma ama burs sene herkes batmış halimize sukretmek gerek.. bunu bulamıyanlarda var..

gozde dedi ki...

ben ne düşük ne yükseek hiçbirini beklemiyodum çünkü bu benim ilk sınavımdı ben bu kadar büyük ve önemli sınava ikl kez girecektim ailem bana düşük getirsemde kız mayacaktı BENİM NETİM 321,308 Dİ

ben 6 sınıfa gidiyorum
bide E-OKULA GİRİN
6. SINIFIN SBS SONUÇLARI 31.07.2009DA AÇIKLANDI CUMA GÜNÜ

Adsız dedi ki...

ben 7. sınıfların sbs sınavına girdin sınav pek zor değildi. En az 430 alırım diye düşünüyordum. Ama ne yazık ki beklediğim olmadı. 413 almıştım. KÖTÜ değildi. ama hedefim en az 450 idi.ama olmadı. üzgünüm. artık seneye çok çok çalışacağıma şeref sözü veriyor.MEB*e teşekkür ediyorum...

yunus dedi ki...

ben erzurm horasan ilçesi mümtaz turan i.ö.o öğrecisi yunus alçin .ben 363 puan aldım ben hiç istemediyim sonuç aldım çünkü okulumun ingilizce öğretmeni vahit deniz hep beni diyer arkadaşlarımlan aynı seviyede tutmadığı düşünüyorum.onun yüzündeböyle bir puan aldım ve keşke elimde olsa okulumuzda öğretmenlik yapmasını engelerdim.

muro dedi ki...

çok meraklıydım.sbs puanımın iyi geliceğine inanıyordum.kendime güvenim sonsuzdu.arkadaşlarıma sorduğumda 400 ğeçen olmamışto.ama ben emeğimin karşılığını aldım yani 415 puanı aldım.öğretmenlerime(hanife,burcu,ayfer,suzan,uzun,cırtlak)verdikleri emek için teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

benimki beklediğimden az geldi onun için çok üzgünüm

mustafa dedi ki...

bende kızımla iddaya girmiştim en ez 450 çıkarırsın dedim o 500 çıkarırım dedi ve çıkardı

Adsız dedi ki...

bende 400 lerde bişey bekliyordum babam sen 390 puanlarda bişey almışşın dedi bende eğer 400 lerde bişey almışsam bana bilgisayar alacaksın dedim ve 403 puan aldım şuanda yazdığım yorum babamın aldığı bilgisayardır

Adsız dedi ki...

ben istanbul\silivriden elif ünal.final dershanesi öğrencisiyim.
bu sene 8. sınıf sbs ye girdim ve 490 puan aldım. sınavımız çok karışık sorulardan oluşuyoordu 3 soru haricinde hepsini doğru bildim. eğer silivriye yolunuz düşerse final dersanesine bakın orda kocaman resmim asılı . çok akıllı olduğumu biliyorum. herkes çatlasın....

emre dedi ki...

kardesim 301 almiş bilen arkadaslar puan nasil 6.sınıf ogrencisi

melis dedi ki...

ben 6. sınıf öğrenciyim 460 yaptımm senee daha iyi yapmak için uğraşıcam !! ama sorular gayet kolaydı ben yetiştiremem telaşıyla yarım saatte sınavı bitirdim ve 25 kere kontrol ettimm !!! seneye böle yapmıcamm

Adsız dedi ki...

BEN SBS SONUCUMU ÇOKTAN ÖĞRENDİM.ZATEN BUNUDA AĞUSTOSTA YAZIYORUM.ASLINDA PUANIM DÜŞÜK AMA BUNUN İÇİN HİÇ ÜZÜLMÜYORUM.ÇÜNKÜ NE YAPTIYSAM BEN KENDİM YAPTIM.AMA BEN KENDİME ÇOK AMA ÇOK GÜVENİYORUM GÜVENİM SONSUZDUR.KARŞIMA NE SINAVLARIN ÇIKAAĞINI BİLİYORUM. BUNEDENLEDE ÜZÜLMEME GEREK OLMADIĞINI YADA GEREK OLUPDA ZAMANI GERİ ALAMAYACAĞIMI BİLDİĞİM İÇİN ARTIK BİRŞEYLERİ ÇOKTAN ATLATTIĞIMIN FARKINA VARDIM.BU SBS SINAVIYDI AMA ZATEN HAYATIN KENDİSİ BİR SINAV .ASLINDA BİZ HER SN BAŞINDA BİR SINAV OLUYORUZ.NE ÜZÜLMEYE DEĞER NEDE SEVİLMEYE...(sevinirsin üzülürsün ama iş işten gecer sen daha yeni anlarsın herşeyi yada iş işten geçer sen boşlarsın herşeyi. BUNUN İÇİN ARKADAŞLAR KENDİNİZİ BİLİN NE İSTEDİĞİNİZ BİLİN.SİZ ZATEN KAZANMIŞSINIZDIR DEMEKTİR.

Adsız dedi ki...

350 beklediğim halde 330 aldım memnun değilim

Adsız dedi ki...

adsız dediki...
ben sbs sınavında kötü yapacağım sandım sınava girdiğimde heyecanlandım sbs sonuçları açıklandığı zaman sbs puanım çok güzel olduğunu gördüm ve çok sevindim hata puanımı söyleyim 480 yaptım

Adsız dedi ki...

ben de 1.sinde 460 2.sinde de 452 aldım ve de memnun değilim.

gamze dedi ki...

sbs ye girdim ama sonuçlarımı öğrenemiyorum nasıl öğrenebilirim

Adsız dedi ki...

ya sorular zor kolay hiç farketmez ama meb çok üstümüze geliyor ya okuldaki yazılıları kaldırsınlr yada sbs yi hayat zaten sınav sbs ye ne gerek var?

Mustafa dedi ki...

yahu 1 sene boyunca oyun oynarsanız işte böyle olur ben 491 puan alddım tabi çalışarak

Adsız dedi ki...

ben de puanımdan hiç memnun değilim bu sene daha çok çalışıp daha iyi puanlar almak istiyorum ve de ben yüksek almazsam nasıl bir lisede okuyacağımı(belki de okumayacağımı)biliyorum bu yüzden çok çalışmam lazım...