8 Temmuz 2009 Çarşamba

7. sınıf sbs sonuçları açıklanma tarihi

Yaklaşık bir ay önce yapılan sbs sınavının ardından sınava giren öğrencilerin tümü sbs sonuçları ne zaman açıklanacak diye merak ediyor.
Sitemize gelen yorumlarda, sbs sonuçlarının ne zaman açıklanacağı sorusuna sıkça rastlıyorduk. Bu yüzden bu yazıyı yazmayı uygun gördük.

İşte sbs sonucu açıklanma tarihleri:

Bir kaç gün sonra yani 13 temmuz tarihinde, 8. sınıf sbs sonuçları açıklanacak,
30 temmuz tarihinde ise 6 ve 7. sınıf sbs sonuçları açıklanacak.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

ya sıkıldık artık ne gelecek diye merakla bekliyoruz sbs sonyçlarımızı

Adsız dedi ki...

inşallah ddiğiniz gibi olur çünkü çok merak ediyorumm

Adsız dedi ki...

Sanırım SBS Sonuçları 8.Sınıflar için yarın açıklanıyor merakla bekliyorum (:

Adsız dedi ki...

ya bu kadarda geç bir tarih olmaz sbs ye girdik belki heyecanımızı arttırız şimdi ise açıklanmasını beklioruzzzz.... çok uzun ir tarih erkene alın yeter artık

Adsız dedi ki...

7. sınıfların erken acıklanma gibi bir ihtimali varmı ?

Adsız dedi ki...

meraktan nerdeyse çatlıyacam 30 temuzakadar nasıl bekleyecemi bilmiyorunm lütfen erken açıklayın rıca diyorum

Adsız dedi ki...

puannımı merak ediyorum çapuk açıklayın lütfen

Adsız dedi ki...

ben değil ama kardeşim çok heyecanlı.lütfen çabuk açıklayın:)şu 8.sınıflara yaptığınız süprizi bide 7.sınıflara yapın:)

Adsız dedi ki...

yha şu sbs sonuçlarını biraz erken açıklarmısın çok merak ediyorumm :)

Adsız dedi ki...

yaaa çok geç değl mi 30 temmz kuzenm sabrszlıkla beklyor sonucu erkn açıklnma gibi bi şanslrı yok mu!!!!!

Adsız dedi ki...

bncede bi an önce açıklansın açıklancağı gün bugün ama bn yine hycanlıyım saniyeleri sayıom

Adsız dedi ki...

öff ya beklemekten bıktım puanlarımı çok merak ediyorum lütfen çabuk acıklansın yoksa açıklanmadan ben ölecem

Adsız dedi ki...

çok meraklısınız galiba açıklanmasına.eğer beklemediinz gibi gelirse sonuçlar ayvayı yersnz

Adsız dedi ki...

bu ne ya bir ay oldu hala açıklanmadı açıklayın artk ama meraktn öldm....

Adsız dedi ki...

ya hadi şu sonuçları açıklayın daha ne kadar bekleyecegiz. üstelik şu hatalı olan 16. sorunun cevabını degiştirin hiç A olurmu dogru sonuç D gereğini yapın.

Adsız dedi ki...

sbs sonuçları açıklandı bn 6ya gidrm 7 ye gçtm sbs puanım 398,660




SİZİN ......?