30 Temmuz 2009 Perşembe

Sbs sonuçları açıklanıyor.

6 ve 7. sınıf öğrenciler büyük bir heyecanla sbs sonuçlarının açıklanmasını bekliyor. Heyecandan tırnaklarını kemirenler mi desem, dakikada bir google a sbs sonuçları yazanları mı desem, tir tir titreyen öğrencileri mi desem bilemiyorum artık.

Çocuklar bu kadar heyecan yapmayın biraz sakin olun. sbs bugün de açıklanabilir ama kesin olarak 31 temmuz sabahı sbs sonuçlarınız açıklanacak. İyi de alsanız, kötü de alsanız dünyanın sonu değil ya, önünüzde daha 1-2 tane sbs var.
Bundan kötü aldınız diyelim, bu kötü puan sizi gelecek sene yoğun bir şekilde ders çalışmanız için güdüleyebilir. Bu yüzden kötü puan alırsanız da kafanızı yormayın, üzülmeyin. Yüksek bir puan da alırsanız, dersleri bırakmayın, seneye daha yükseğini almaya çalışın.

Bu arada sitemizi takip ederek sonuçlar açıklanır açıklanmaz sonuçlara ulaşabilirsiniz.

20 yorum:

Adsız dedi ki...

bencede kötü alırsak üzülmemek gerek ama ben çok korkuyorum

serdar keskin dedi ki...

bravo hayatımızın sonu değil olsa ne yazar bu sadece bir imtahan ha polis olmuşum ha doktor olmuşuz herkesin isteği bölyle ama herkes öle olursa bu ülkede diğer işleri kim yapıcak

simge dedi ki...

Merhaba:)
Ben de 7.sınıf SBS'ye giren öğrencilerden biriyim.SBS puanımı yaklaşık olarak hesapladım;ama yine de heyecanlıyım
Bizim en büyük şanssızlığımız kolay olacak demek oldu;ama olsun bir senemiz daha var.6'lar ise daha 1 sınava girdiler.Tabi ki bu sınavlar bizi etkileyecek;ama bir dahaki sene daha yüksek puanlar almak için daha çok çalışabiliriz.Ben şimdiden elimden geldiğince çalışmaya başladım.Tüm arkadaşlarımın istedikleri puanları alması dileğiyle.Ayrıca böyle bir site yaptığınız için teşekkür ederim.Hoşçakalın...

Adsız dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDEİM YAZANIN ELLERİNE SAĞLIK İÇİM RAHAT LADI ANNEM VE BABAM BİLE BANA BU KA DAR MOREL VERMEMİŞTİ HEP DİYOR LAR Kİ YARIN AÇIKLANACA K AHA YARI N GELDİ GÖRÜCEZ NE KADAR ALDIN DİYEREK BENİ HEYECAN LANDIRIYORLARDI AMA SİAZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM BENİM İÇM RAHATLADI

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sbs sonucu açıklanırken dpy de mi açıklanacak bilen var mı?

Adsız dedi ki...

benim sbs puanım hesaplamalarıma göre 458.09 inşallah daha yükseği olur benim babam ve annem hiç üstüme gelmiyorlar iyiki onlar var :D

Adsız dedi ki...

ßence çok doğru !!!!!

Adsız dedi ki...

ewet çoook saolun sayenizde içim rahat benim ailemde beni çoook büyük heyecanlandırıyorlar:-)

Adsız dedi ki...

yha saat kacta acıklancak...7.sınıf sbs meraktan ölücem

meryem dedi ki...

neden 7. sınıf sbs sonuçları gelmiyooooooo

Adsız dedi ki...

sbs açıklandı benim puanim 480 çok mutluyum

Adsız dedi ki...

ya 7.sınıf saat kaçta açıklanıyor?

Adsız dedi ki...

7. sınıfların sbs sonuçları 31 temmuz saat=17.00 da açıklanacakmışş...inşallah herkez iyi bir sonç almıştırr

Adsız dedi ki...

yha benim ailem bana rahat ol diyor ama insanın elinde değil 1 ay geçti ama şu saatler geçmiyor meb 5te açıklayacakmış off bn çok korkuyorum heyecandan öteki tarafa gidicem şimdii

Adsız dedi ki...

Evet günler göz açıp kapayıncaya kadar geçti saatler geçmiyo saniyeleri sayıyoruz!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar nasıl böyle konuşabiliyosunuz nasıl sonumuz değil ya ya sonumuz olurusa size inanamıyorum

sbs mağduru:( dedi ki...

ya dünyanın sonu değil ama yine de ben çok üzüldüm..her zaman böyle notlar alsam üzülmezdim ama ben geçen sene 487 yaptım bu sene 443 ya çok büyük düşüş yaşadım:( seneye 490 yapmam lazım yoksa istediğim liseye giremem..toplam 12 yanlışım var ..nasıl yaptım anlamıyorum:(( geçen sene 2 yanlış 1 boşum vardı off offff:'(

bilgin_13 dedi ki...

11.yorumu yazan arkadaş akıllım sen saat 2 de yorum yazmışsın 480 aldım diye nerenden uyduruon acaba sonuçlar 5 te açıklandı uydurma beee ya bu sbsyi kim çıkardı hayatımız mahvoldu 6.sınıfta 470aldım bu sene 450ye düştüm çok saçma sistemin mağdurlarıyız biz

yıldız dedi ki...

ya ben bir veli olarak bu sbs yicıkaran ....benim cçocuğum sonuçlar açıklanmadan 1 gün önce hastanelik oldu stresten.soruyorum acaba millieğitim bakanı busoruları çözebilme yeteneğine sahipmi?çok merak ediyorum.7.sınıf öğrencisi.birde snav pskolojisi vardır.çocuklar 1 saatlik bir süreçte değerlendirilmemeli.bunlar yarış atı değiller.bunun farkına varılsın.birde aldıkları puanlarla okullara yerleştirilsinler yüzdelikleriyle değil.....

ejder dedi ki...

merhaba ben 6.sınıf öğrencisi ejder çokiyideğildi ama korkmadım sonum gelmediya beni korkumdan kurtardınız saolun xD